torsdag 11 juli 2013

Och den oförutsägbara sömnen

Igår var det en ny dag med umgänge, fika på förmiddagen och häng med mannen på kvällen. Vi passade på att städa, jag hade redan tvättat och plockat sp hans uppgift blev att dammsuga, dammtorka och våttorka överallt. Nu känns det äntligen härligt här hemma. Somnade tidigt och vaknade jättetidigt idag. Men sömnen har hoppat på mig ett par gånger så nu äntligen har jag vaknat helt och ätit lite lunch. Har dock misslyckats med att klä mig än. Försöker nå min man för att åka ut till hans jobb och hänga i solen med honom på hans lunch. Men än så länge inget svar. Ska iallafall handla lite gotter till en picnic åt honom och hans far. De hade beslutat sig för att ta en far-son -golfrunda idag. Sen är det dags för mig själv att fylla på några fransar inför bröllopet på lördag.
Fortfarande sjukt nöjd med att slippa sminka mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar