lördag 20 juli 2013

I väntans tider.


Vi fick gå hem igår och en tid för kontroll bokades med kk i Kristianstad till imorgon söndag. På vägen till stugan kickade värkar in. Höll sig fina och kom ungefär var åttonde minut. Helt hanterbara. Pratade med kk och beslutade oss för att åka till stugan, lasta av och försöka vila lite. Jag vilade så bra att värkarna försvann. :(
Snopet en gång till. 
Kvällen sniglade sig förbi. Vi var alla på högspänn. Kom några värkar lite sådär tjipp tjopp men inget mer.

Natten som kom som jag riktigt bra på. Fast vid fyra halv fem tiden fick jag en oro över att bebisen liksom inte gav något gensvar som den brukar. Lite orolig över antikroppar och sånt ringde jag och rådfrågade kk. De bad oss komma in. Träffade jättefina människor som rätt snart kunde konstatera att bebin mår fin fint. Lättade åkte vi och åt frukostbuffé på  nåt bageri i Vä. Så nu väääääntar vi igen. Jag önskar hett att det händer nu i helgen så att vi bara kan få bli kvar här och att mannen inte behöver flänga fram och tillbaka till jobb. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar