måndag 15 juli 2013

100 kg och TNS

Tung till tusen, eller nja....till 100 kg iallafall.
Vi hängde på bröllop i lördags och det var fint. Men det körde slut på mig och jag sov massor igår. Sen på kvällen hämtade vi hem danten i Eslöv. På vägen hem i bilen fick jag min första riktiga värk. Sen trillade där in tre till inatt och en imorse. Men sedan åtta inte ett knyst. Surt. Jag tyckte det gjorde ont men jag hatar det här med att vänta.
Rasmus körde och hyrde en TNS-apparat på sin lunch och kom hem och lämnade den. Jag vågar inte riktigt prova den dock. Idag skulle jag ju dessutom köra till stugan men jag känner att jag vill avvakta lite med mina värkar och sånt. Kanske inte bästa tillfället att sätta sig i bilen själv.
Dessutom slutar Rasmus klockan 18 hela denna veckan. Så jo, jag avvaktar lite. Slappar här hemma och känner lite på det hela. Händer inget mer så kör jag upp på onsdag efter mvc besöket istället.
Pratade med kk i Kristianstad och ville bara veta lite kring vad de tänker. De tyckte det var helt ok att köra från Malmö. Höra av oss när det är regelbundna med en fyra minuters mellanrum och sen köra dit. Inget konstigt.

Men bröllopet värmde hjärtat. Det var riktigt rörande och vackert. Lite gör många och långa tal för min smak. Mina fötter svullnade och såg ut dom klumpar . Det har inte riktigt gett sig än.
Nu dags gör en vila igen. Det gäller att passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar